Ben je student? Ga dan naar de MBO Studenten webshop
Valt jouw school onder een Europese aanbesteding? Neem voor grotere bestellingen dan contact op met jullie accountmanager.

Informatie over bestellen

Bekijk onderstaande video om te zien hoe je een bestelling plaatst.

 



Hieronder vind je de veelgestelde vragen over bestellen in de webshop.

 

 

Kan ik ook telefonisch of per e-mail bestellen?

Nee, het is niet mogelijk om telefonisch of per e-mail te bestellen. Je bestelt altijd via de webshop.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Nee, je kunt je bestelling niet annuleren. Je mag je bestelling wel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Wil je meer informatie over hoe je artikelen kunt retourneren, kijk dan bij Informatie over Retourneren. 

Ik heb een verkeerde bestelling gedaan.

Je kunt je bestelling retourneren via je bestelhistorie, nadat je je bestelling hebt ontvangen. Wil je meer weten over hoe je dit kunt doen, kijk dan bij Informatie over Retourneren.

Wat is een ISBN en waar kan ik dat vinden?

Een ISBN is een uniek 13-cijferig nummer dat aan elk uitgegeven boek en aan elke licentie wordt toegekend. Je vindt het ISBN op de achterkant van je boek of op de boekenlijst.

Kan ik mijn bestelling op een ander schooladres laten bezorgen?

Tijdens het bestellen selecteer je de schoollocatie waarop je je bestelling wilt ontvangen. Staat de juiste locatie er niet bij, dan kun je dit wijzigen via je ASSU-account. Nadat je je bestelling hebt geplaatst, is het niet meer mogelijk om het adres te wijzigen.

Een docentlicentie ontvang je kort na het plaatsen van de bestelling per mail.

Kunnen boeken op mijn huisadres worden geleverd?

Ja, je kan je huisadres opgeven bij het afronden van je bestelling.

Kan ik een buitenlands afleveradres opgeven?

Nee, dit is niet mogelijk. Bestellingen via de webshop worden alleen geleverd op een Nederlands adres. Werk je op een school in het buitenland? Geef je bestelling dan per mail aan ons door. 

Onze school valt onder een aanbesteding. Kan ik ook bestellen via deze webshop?

Grote bestellingen verlopen via de accountmanager van jouw regio. Plaats je een bestelling voor het nieuwe schooljaar? Neem dan contact op met de accountmanager in jouw regio.

Kom je gedurende het schooljaar leerlingenmateriaal te kort? Dan kan je een aanvullende bestelling plaatsen in de Webshop leerlingenmaterialen. Je ziet gedurende het bestelproces de reguliere prijzen, maar de bestelling wordt verwerkt volgens de aanbestedingsafspraken die zijn gemaakt met jouw school.

Mijn vraag staat er niet bij.

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Terug naar boven